Klacht Miele Nederland B.V.: Geen reactie op klachten mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 546526
Gebruiker
ZevendeMuis#158
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb jl 4 april een klachten mail gestuurd met foto’s naar Miele ivm een klacht over de wasmiddellade van mijn was automaat WKE130WPS.
Deze lade is aan de bovenkant aan het bobbelen en de beschermlaag is eraf, ziet er vies uit en plakt, nu is de lade ook aan de binnenkant aan het loslaten zodat de lade vrij moeilijk dicht gaat.
Ik heb al mijn apparaten van Miele en ze nemen niet eens de moeite om te reageren op mijn klacht.
Dus Miele stuur gewoon een nieuwe wasmiddel lade en reageer op klachten van je klanten!

De oplossing

Ik wil een nieuwe wasmiddellade.

1 reactie

  1. Auteur
    ZevendeMuis#158
    Datum
    Miele wakker worden en reageren op een klacht van een ‘trouwe’ klant!
    Is toch niet zo moeilijk lijkt mij, DOE IETS!
    En los het op 🤬

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZevendeMuis#158
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord van de Miele dus voor mij geen Miele meer als je je klanten zo laat stikken, geen woorden voor. MIELE, ER IS GEEN SLECHTERE!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen