Klacht Miele Nederland B.V.: Ik voel me voorgelogen over de beloofde onbezorgde is van een servicecontract

BDAMSMA

Ik heb een servicecontract en krijg alsnog een rekening voor het verhelpen van een storing. Er wordt bij de ontbindende voorwaarden van het contract verwezen naar het onderhoud dat je zelf moet doen en dat heb ik gedaan. Ik kon de storing niet zelf verhelpen en dan moet ik tot de conclusie komen dat ik niet juist ben voorgelicht toen ik het contract afsloot. Het was een duur contract van meercdan 500 euro (6 jaar geleden, ben het precieze bedrag nu even kwijt) en volgens de folder was ik dan vrij van alle zorgen. De monteur is m.i. ook niet eerlijk geweest want de machine was van binnen verstopt en de balg die hij mij liet zien liet m.i. wel voldoende water door. Zelfs het feit dat daar zeepresten zitten kan mij niet aangerekend worden want zoals aangegeven in het boekje zou dat verholpen moeten zijn na regelmatig gebruik van poederwasmiddel hetgeen ik toepas en ik ook heb gemeld en laten zien aan de monteur maar hij heeft daar tot mijn teleurstelling niets mee gedaan. Wel heeft hij verstopte slangen schoongemaakt. Tenslotte, als dat niet in het contract zit moet dat in de folder staan en niet zeggen dat ik 10 jaar zorgenvrij ben.

Zich aan de eigen gestelde regels gaat houden en mij daardoor crediteert voor de kosten die ze hebben doorberekend.

BDAMSMA
Er is door Miele geen contact met mij opgenomen. Ik heb nu de klacht zelf ook nog een keer aan Miele doorgegeven.

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?