Opgelost door Miele Nederland B.V.: Ik wacht al een kwart jaar op restitutie van 4479 euro

angry Opgelost
Gebruiker1568058141

Op 12 april heb ik online een wijnklimaatkast van Miele besteld en direct betaald. De volgende dag heb ik telefonisch contact gehad om de bestelling te annuleren, omdat ik het verkeerde type had besteld en het juiste type ergens anders goedkoper werd aangeboden. Dit heb ik op 16 april per mail nog eens bevestigd.

Na veelvuldig telefonisch contact heb ik op 20 mei per email een klacht ingediend vanwege de lange doorlooptijd en het uitblijven van terugbetaling van 4479,- euro. De klacht is geregistreerd, maar nog altijd geen geld. Voor de goede orde het product is nooit verzonden naar mij omdat de order daarvoor al is geannuleerd.

Het is inmiddels 29 juni en het aankoopbedrag is nog altijd niet terugontvangen. Ik heb inmiddels dagelijks telefonisch contact. Telkens wordt beloofd de casus door te zetten naar de boekhouding en dat ik hierover teruggebeld word. Ik ben nog geen een keer teruggebeld en nog altijd geen geld.

Het is ook al meerdere malen doorgegeven aan de twee managers van de afdeling die het klantcontact hebben. Wederom zonder resultaat.

Ik wacht al bijna een kwart jaar op 4479 euro van Miele.

Op donderdag 30 juni ben ik voor het eerst gebeld door Miele met de boodschap dat het dezelfde dag zou worden overgemaakt. Tot en met vandaag nog steeds niets ontvangen.

Ik vrees dat mijn geld niet meer gaat komen.

Ik wil dat ze mijn aankoopbedrag a 4479 euro terugstorten
ze hebben het retourbedrag uiteindelijk teruggestort maar dit heeft wekenlang inspanning gekost om dit voor elkaar te krijgen (bellen, mailen, klachten indienen)

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?