Klacht Miele Nederland B.V.: Ik word opgehangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388446
Gebruiker
G.De Mooij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na vele malen contact om een factuurnaam veranderd te krijgen, ontvang ik een brief van het incasso bureau.
Opnieuw bel ik naar miele en krijg ik een medewerker, na lang in de wacht te staan, aan de lijn.
Ik leg uit wat er aan de hand is, maar ze neemt niet eens de moeite om iets uit te zoeken. Ik vraag haar om toch nog eens te kijken of het mogelijk is.... maar, ze was het blijkbaar zat om 16 uur, en hangt de lijn er gewoon op.
Weer bellen en wachten dan maar......
Wat een personeel!

De oplossing

Ik zou graag terug gebeld willen worden door iemand die beter kan luisteren en ook voornemens is om mijn vraag te beantwoorden i.p.v. te negeren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.De Mooij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?