Klacht Miele Nederland B.V.: kapotte printplaat vleugelradteller van Miele afwasautomaat mag niet na 971 draaiuren kapot gaan

elcebe

De printplaat van mijn Miele afwasautomaat in ons vakantiehuisje was defect en is vervangen door Miele. De kosten hiervan waren totaal 199,71 euro. De wasmachine is van 2012 met slechts 971 draai-uren.
Omdat naar mijn mening redelijk te verwachten is dat een printplaat van een vleugelradteller aanmerkelijk langer behoort mee te gaan heb ik tegen de kosten van 199,71 bezwaar gemaakt. In eerste instantie is Miele mij tegemoet gekomen voor een bedrag van 108,45 euro waarmee ik aanvankelijk genoegen heb genomen maar later las ik in het Miele-Service Certificaat dat per geval moet worden vastgesteld hoe lang een product meegaat. Ik heb hierover een mailwisseling met Miele gehad waarbij Miele verwijst op de garantie van 2 jaar en weigert antwoord te geven op mijn vraag hoe lang redelijkerwijs verwacht mag worden dat een printplaat vleugelradteller meegaat.
Miele heeft aangeven niet mijn vraag te willen beantwoorden.

de totale kosten van de reparatie van 199,71 euro vergoed te krijgen omdat Miele weigert de vraag te beantwoorden hoe lang een printplaat vleugelradteller redelijkerwijs meegaat.