Opgelost door Miele Nederland B.V.: Koffieapparaat blijft ook na reparatie problemen geven

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 545468
Gebruiker
AV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een waardeloos merk, dat Miele! In 2014 een koffiezetapparaat CM6110 gekocht voor €1.200. Hoewel de kwaliteit gewoon goed zou moeten zijn, toch een extra garantie voor €200 afgesloten (advies van de 1e monteur 😂). Na zeer veel problemen in 2016 een vervangend apparaat ontvangen, maar na verloop van tijd weer problemen 😖. De extra garantie telde echter niet meer zei Miele, want "een ander apparaat" 😳. Apparaat alleen dit jaar 2021 al zes(!) keer opgehaald, "uit coulance". Maar functioneert nog steeds niet goed of niet. Nooit meer Miele!!! 🤬

De oplossing

Apparaat effectief gerepareerd

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Miele heeft zijn onderhoudspartner e-care voor de 7e (zevende!!) keer dit jaar het apparaat laten ophalen. We zullen zien.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen