Klacht Miele Nederland B.V.: Miele er is geen betere, maar ook geen duurdere in onderdelen !

Harry

Wij kochten jaren geleden een Miele gaskookvlak, KM 414. Prijs destijds rond de 1000 euro. Op dat vlak liggen zgn pandragers waaronder ter bescherming v/d glasplaat hele kleine rubberen dopjes zitten. Deze rubberen dopjes lieten los en zijn verdwenen (stofzuiger?) Naar de Handyman, nieuwe bestellen; opgezocht in de catalogus en ja hoor, leverbaar per 6 in een verpakking voor 10 euro. Dus 2 pakjes besteld. Vandaag belde Handyman Roermond, de dopjes waren er. Ze waren echter los en niet in een verpakking van 6 gestuurd. Navraag door de leverancier gaf als resultaat; nee, ze zijn los en kosten 5,80 euro per stuk!!! Niet alleen hij, maar ook ik vind dit een absurde prijs en manier van service door Miele aan een zo duur product als deze koopplaat. Ik heb afgezien van de koop omdat ik deze prijs in geen enkele verhouding zie, die dopjes zijn zo groot als een luciferkopje. Ik zou wel eens willen weten wat ze tegen u , de Cons.bond zeggen als u daar eens naar vraagt. Ik ben benieuwd.

Dopjes geleverd krijgen tegen een normaal tarief , want een prijs van 5,80 euro voor een dergelijk stukje rubber is echt niet normaal!

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?