Klacht Miele Nederland B.V.: Miele product

Keyvan

In augustus 2010 hebben we een Miele hogedruk stoomoven en een wasmachine aangeschaft.
Bijna 6 jaar later hebben we meer dan 1.131,41 euro moeten uitgeven aan reparatiekosten die niet aan nalatig onderhoud of verkeerd gebruik te wijten zijn.
De monteur gaf ook aan de reparaties die nodig waren niet door nalatig ondehoud komt en raadde me aan telefonisch contact op te nemen met Miele.
Dit heb ik gedaan en Miele geeft aan bereid te zijn om ons tegemoet te komen met een bedrag van 100 euro, uit coulance! We hebben ondeugdelijk produkt ontvangen en 100 euro hiervoor terug krijgen is lachwekkend.
Ik vind het onacceptabel dat we binnen 6 jaar na aankoop, zeker bij een een merk als Miele, dat garant staan voor goede kwaliteit, deze hoge reparatiekosten hebben (aan onderdelen waar we zelf geen vat op hebben zoals o.a. een defecte afvoerpomp, defecte condenspomp, defecte circulatiepomp).

Ik verwacht een redelijke oplossing zoals vergoeding van de gemaakte reparaties die niet vallen onder nalatig onderhoud en verkeerd gebruik. We hebben een ondeugdelijk produkt ontvangen en de fabrikant is hier aansprakelijk voor.
zoals:
Rekening met docnr: CNL023015L, vervanging circulatiepomp afwasmachine 474, 01 euro.
Rekening met docnr: CN016002DK, vervanging gasdrukveer van 286,85 euro.
Rekening met docnr: CNL02611PC van 340,86 vervanging condenspomp van 340,86 euro.

Keyvan

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?