Opgelost door Miele Nederland B.V.: Miele reageert niet op klachten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387798
Gebruiker
haage
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tweetal miele apparaten gekocht. Daar zit een kortingsbon bij voor de webshop. Maar de kortingscode werkt niet en ik heb miele gevraagd hoe dat zit. Al 3 mails gestuurd. Geen enkele reactie.
Hoe ging die spreuk ook al weer. Er is geen betere?

De oplossing

Geef antwoord svp

3 reacties

  1. Auteur
    haage
    Datum
    Hoor maar niet van Miele
  2. Auteur
    haage
    Datum
    De klacht is nog steeds niet afgehandeld
  3. Auteur
    haage
    Datum
    Klacht is opgelost
    Heeft wel even geduurd maar uiteindelijk heeft Miele me gebeld en me keurig geholpen. Ik vind wel dat ik er vaak over moest mailen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
haage
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk na enkele maanden heeft Miele contact opgenomen en, moet gezegd, het probleem netjes opgelost. Maar, en dat moet ook gezegd, dat had veel sneller gekund en gemoeten. Problemen enkel oplossen na veel gedoe van de klant is niet zoals het moet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen