Klacht Miele Nederland B.V.: Miele slechte service en matige kwaliteit voor de hoofdprijs

Anoniem

Onze nog geen 5 jaar oude Miele Wasmachine W3241 is stuk (losse binnen trommel) en repareren loont niet meer (reparatie meer dan Eur 800). Dit constateert de firma Romijn uit Papendrecht een Miele dealer, volgens Romijn hebben we gewoon pech met deze machine. Ik stuur Miele een mail of er nog iets te regelen valt, die horen mijn verhaal aan en geven aan dat een eigen Miele monteur eerst moet kijken. Men stuurt een monteur en er wordt daarna een bod gedaan of met korting repareren of met korting een nieuwe Miele wasmachine. De monteur komt 3 dagen later en constateert hetzelfde als de firma Romijn. Repareren veel te duur en of ik even Eur 91.50 wil afrekenen. Men doet een bod voor een nieuwe machine, op internet kan ik die machine voor het zelfde bedrag kopen (hoezo korting). Wat een slechte service en kwaliteit. Je koopt voor een Miele twee a drie ‘beste koop’ machines, ik kan me niet voorstellen dat de kwaliteit en de service bij andere bedrijven nog slechter kan.

Een W3371 voor Eur 500,-

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?