Klacht Miele Nederland B.V.: Miele vaatwasser en wasmachine allebei stuk

Klachtnummer
# 116531
Gebruiker
jack
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na 6 jaar gaat de vaatwasser stuk. Het kunststof waarop de printplaat bevestigd is dusdanig verrot dat ook de printplaat is beschadigd en vervangen moet worden. Reparatiekosten dusdanig hoog dat we een nieuwe vaarwasser hebben aangeschaft. Al eerder waren de kunststof clipjes van de lades verrot en deze hebben we provisorisch vast moeten maken. Al met al een waardeloos apparaat. Ik dacht dat je van Miele iets anders mocht verwachten.
Als klap op de vuurpijl ging een week hierna onze Miele wasautomaat stuk. Naar later bleek een lekkende slang. Het mankement ontstond enkele weken nadat de garantie verlopen was. Het antwoord van de helpdesk: Nee we kunnen niets doen, want de garantietermijn is verstreken! Ook in dit geval de zaak maar weer zelf opgelost.
Voor mij nooit geen MIELE meer. Waardeloze apparaten en een waardeloze service!

De oplossing

compensatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen