Opgelost door Miele Nederland B.V.: Niet nakomen van afspraak. Nu weer 8 dagen wachten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349897
Gebruiker
FT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet nagekomen afspraak door Miele. Heel vervelend want ik had er rekening mee gehouden met mijn werk, maar het vervelendste is, dat ik nu wederom 8 dagen moet wachten op een monteur. Slechte service. Er kan zeker iets fout gaan, maar los het dan wel netjes op naar je klanten Miele. Laat dan een dag later een monteur langskomen.

De oplossing

Dat het bedrijf mij niet weer een week laat wachten. Ik moest al 8 dagen wachten op een reparatie, en omdat Miele zelf een fout maakt vind ik alleen een sorry niet akkoord. Zorg erg dan snel voor dat deze fout die zij gemaakt snel wordt opgelost. Volgens mij hoeft dat niet weer 8 dagen te duren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
FT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen