Klacht Miele Nederland B.V.: Ondanks servicecontract, geen enkele service/garantie ontvangen.

Toornvliet

Miele gebeld vanwege een defecte condensdroger. Mij werd verteld dat het servicecontract verlopen was (5 jaar). Nu blijkt het servicecontract nog geldig (10 jaar) tot einde van dit jaar. Ik dus tot het einde van dit jaar betaald voor service die ik niet heb ontvangen. Miele meerdere malen gecontacteerd met het verzoek tot een oplossing. Miele weigert elke vorm van service. Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in de service en bereidheid die tot op heden is uitgebleven van de kant van Miele.

Verantwoordelijkheid neemt voor de eigen gemaakte fouten en het verkochte servicecontract.

Toornvliet
Miele heeft geen contact opgenomen naar aanleiding van de klacht. Op correspondentie voorafgaand aan het plaatsen van de klacht waren de reacties zwaar teleurstellend en er is geen enkele vorm van enige danwel passende oplossing geboden. Jammer dat zowel vooral de kwaliteit van (meerdere) Miele producten waaronder het product in de klacht en de daarbij aangekochte extra service heel erg tegenvallen. Een vervolgstap sluit ik niet uit gezien de aangekochte service niet is verleend. Er is voor betaald en Miele komt niet na. Dus zelfs geen reactie n.a.v. deze klacht. Gezien enkele goedkopere producten thuis zonder extra gekochte garantie, maar wel met een meer adequate service en tot nu toe duurzamer in gebruik, adviseer ik andere consumenten om de succesverhalen uit het verleden van Miele niet een miskoop/duurkoop te laten zijn in het heden.

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?