Klacht Miele Nederland B.V.: onvolledige informatievoorziening telefoniste

Klachtnummer
# 171498
Gebruiker
renate
Datum
0 reacties

Details

De klacht

onze diepvries lekt van de onderkant en ik vroeg bij de klantenservice om advies.
de telefoniste stelde voor een monteur te laten komen, en die vertelde dat het apparaat ouder dan 10 jaar is, en er geen garantie meer op zit. Ook kon er vanwege milieu-eisen niet meer gerepareerd worden. Kosten voor dit alles, waar ik helemaal niets mee ben opgeschoten: bijna 100 euro!
Aan de ene kant had ik zelf beter kunnen informeren naar de kosten, en aan de andere kant mag je verwachten dat Miele je goed voorlicht.
Ik voel me gedupeerd doordat ik onvoldoende en te laat ben ingelicht over de (hoge) kosten.
Ik heb klantenservice gebeld hierover en voorgesteld de kosten dan maar samen te delen, maar daar wilde Miele niets van weten. Het is extra frustrerend om te horen dat de telefonistes meestal van te voren aangeven dat het 98 euro kost om een monteur langs te laten komen, en dat het bij ons niet is gedaan.

De oplossing

ik zou graag de kosten willen delen omdat we allebei in gebreke zijn gebleven.
en in het vervolg bij andere klanten aangeven dat er 98 euro (of meer) betaald moet worden voor een monteur

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen