Klacht Miele Nederland B.V.: onvolledige informatievoorziening telefoniste

renate

onze diepvries lekt van de onderkant en ik vroeg bij de klantenservice om advies.
de telefoniste stelde voor een monteur te laten komen, en die vertelde dat het apparaat ouder dan 10 jaar is, en er geen garantie meer op zit. Ook kon er vanwege milieu-eisen niet meer gerepareerd worden. Kosten voor dit alles, waar ik helemaal niets mee ben opgeschoten: bijna 100 euro!
Aan de ene kant had ik zelf beter kunnen informeren naar de kosten, en aan de andere kant mag je verwachten dat Miele je goed voorlicht.
Ik voel me gedupeerd doordat ik onvoldoende en te laat ben ingelicht over de (hoge) kosten.
Ik heb klantenservice gebeld hierover en voorgesteld de kosten dan maar samen te delen, maar daar wilde Miele niets van weten. Het is extra frustrerend om te horen dat de telefonistes meestal van te voren aangeven dat het 98 euro kost om een monteur langs te laten komen, en dat het bij ons niet is gedaan.

ik zou graag de kosten willen delen omdat we allebei in gebreke zijn gebleven.
en in het vervolg bij andere klanten aangeven dat er 98 euro (of meer) betaald moet worden voor een monteur

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?