Klacht Miele Nederland B.V.: Restitutie blijft uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 626512
Gebruiker
F van Os-den Donker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 5 oktober via creditkaart een factuur betaald en per 6 oktober per abuis nogmaals via bankoverschrijving nogmaals betaald. Miele reageert nergens op en betaalt niet terug

Gewenste oplossing

Restitutie van het ten onrechte betaalde bedrag
Geboden oplossing
Bedrag zou worden gerestitueerd maar dit is tot op heden niet gebeurd. Na toezegging tot op heden geen restitutie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen