Opgelost door Miele Nederland B.V.: slechte service, en te snel een storing (na 1 jaar) bij de vaatwasser

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 344861
Gebruiker
Woesik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb pas een jaar een Miele Vaatwasser. erg duur, dus je verwacht ook kwaliteit. Het apparaat doet het prima, tot dat we de storing F78 kregen. Wij bellen met Miele, maar helaas er kan pas over twee weken iemand komen! Erg slecht dat ze de aantal monteurs niet op orde hebben, daarnaast een klacht over hoe snel het apparaat al een storing weer geeft.

De oplossing

Dat er binnen 3 dagen een monteur komt om het probleem te verhelpen, maar wel zo, dat ik niet weer over een maand moet gaan bellen omdat het apparaat het niet doet.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Woesik
Datum
Uiteindelijke oplossing Inmiddels iemand geweest van Miele en eerder dan eerst de planning was.
Status
opgelost
Beoordeling
content