Klacht Miele Nederland B.V.: Slechte service en garantieafhandeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425884
Gebruiker
Wim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Defecte warmtepompdroger
Plastic opvangbak gescheurd.
Machine heeft 25% van zijn draai uren.
Garantiecontract voor 10 jaar.
Een plastic bak kost 850,- euro ?
Montage 4 uur???
Nieuwe machine kost 2500,- euro
Miele repareert niet. Kosten zijn te hoog en proberen je af te schepen met 25% korting op een nieuwe wasdroger.
Hoezo klantvriendelijk?
Eerste monteur kon niets vinden en of we maar even 155,- euro willen betalen.
Na klacht komt een nieuwe monteur, deze neemt rustig de tijd en constateerde dat de bak lekt, hij mag deze niet repareren. Ik heb recht op teruggave van de €155,-. We zijn weer een week verder en nog geen geld ontvangen.
Laat Miele stoppen met het verkopen van garantiecontracten want die zijn in mijn ogen niets waard. Stort het geld maar terug, dan haal ik een reparatieservice en ben ik voor 25,- euro klaar.
Hoezo milieuvriendelijke fabrikant?
Voor ons geen Miele meer.
Is niet het eerste Mieleproduct wat tegen valt.

De oplossing

De wasdroger onder garantie repareren.
Of de kosten van het garantie certificaat en de onterecht in rekening gebrachte kosten terugstorten.
Totaal ruim € 325,-

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele concrete oplossing die in verhouding staat tot de garantie. Nog geen toegezegd geld terug gestort
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen