Klacht Miele Nederland B.V.: Slechte service

Klachtnummer
# 553763
Gebruiker
JM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is: ik moet 2 weken wachten op een reparatie. 15 min na dat monteur zijn werk heeft gedaan, ik betaald heb, wil ik mijn wasmachine aanzetten die direct opnieuw de zelfde foutmelding geeft. Ik heb meteen gebeld naar de klantenservice waar ik fijn te horen krijg dat pas op 15 september opnieuw een monteur kan langskomen?! Ik vind dit niet kunnen.

De oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk een monteur langs krijgen die dan voor de 3de keer gaat bekijken wat het probleem is

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen