Klacht Miele Nederland B.V.: Tegenvallende resultaten wasautomaat

Klachtnummer
# 1910
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze wasautomaat (W5933) voldoet niet aan de opgegeven prestaties. Met name het toerental van 1600 wordt zelden gehaald als gevolg van automatische correcties van het apparaat als gevolg van belading, dosering wasmiddel etc. Technisch klopt alles volgens Miele maar in de praktijk blijft de was toch veel te nat. Als gevolg daarvan is deze machine veel duurder in gebruik dan onze voorgaande oude Miele terwijl deze nieuwe machine veel economischer zou moeten zijn. Kortom onvrede bij ons en op onze klacht geen afdoende reactie van zowel Miele als van de leverancier BCC.

De oplossing

Vervanging van het huidige apparaat eventueel door een ander (beter!!) type desnoods met bijbetaling

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen