Klacht Miele Nederland B.V.: Wel garantie toch betalen.

EMEMEM

Nadat onze vorige Miele wasmachine kapot is gegaan(24 jaar) hebben wij ivm de kwaliteit en ervaring bewust gekozen voor een nieuwe Miele. Deze heeft een tijd probleemloos en naar wens gewerkt, helaas na 3,5 jaar gaf deze een foutmelding met de verwarming. De dag voor onze vakantie is de monteur langs geweest voor de reparatie van de wasmachine. Tijdens de reparatie kwam de monteur erachter dat de oorzaak van de storing een verbrande connector bleek te zijn en heeft deze gerepareerd. Na de werkzaamheden tijdens de bak koffie gaf de monteur aan dat dit onder garantie valt. Dus ik dacht mooi dat is pas service. Maar helaas er werd aangegeven dat we wel de voorrijkosten á € 101,25 moesten betalen. Aangezien dit overduidelijk een fabricage fout was heb ik aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Ook op de werkbon heb ik aan laten geven dat ik het hier niet mee eens was. Maar de conclusie van de monteur was dat dit toch niet werd gelezen en er gewoon betaald diende te worden. Ik ben van mening dat dit heel duidelijk een fabricage fout is want een connector mag niet na 3,5 jaar verbranden. Daarnaast vraag ik me ook sterk af wat eventuele vervolg schade had kunnen zijn want brand door deze oververhitte connector was absoluut niet uit te sluiten.
Dit allemaal netjes bij Miele doorgeven voor een oplossing hiervoor, maar helaas was de enige oplossing dat ik toch alles diende te betalen.

De gewenste oplossing is, aangezien dit overduidelijk een fabricage fout is die verstrekkende gevolgen had kunnen hebben, om de voorrijkosten á € 101,25 ook onder de aangegeven garantie te laten vallen en dus te crediteren.

EMEMEM
    Toch wel jammer dat Miele niet eens het fatsoen heeft om hierop te reageren en met een goede oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Miele Nederland B.V.?