Klacht Mieren Dokter: Komen beloftes niet na! Mieren zijn zelfs na 3 behandelingen niet weg

Rona A

Ook bij ons zijn ze hun beloftes niet nagekomen. We hadden een flink mierenprobleem en we kregen te horen dat na 3 behandelingen de mieren weg zouden zijn. Helaas, na de derde behandeling kwamen de mieren zelfs het huis binnen wandelen. Dus wij gebeld en in de veronderstelling dat we zonder kosten nogmaals een behandeling zouden krijgen. Maar nee! We hebben 271 euro betaald en zijn NIET van ons mierenprobleem af!! Ik vind het echt schandalig!

Geef geen garanties (op de site) als je die niet kunt geven. Vermeld aan mensen dat het mogelijk is dat de mieren niet wegblijven! En ik zou op zijn minst de laatste betaling van 71 euro teruggestort willen zien, omdat jullie je belofte niet na zijn gekomen.

Wij vinden dat Mieren Dokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mieren Dokter?