Klacht Miinto.nl: Geen geld retour!

Klachtnummer
# 423021
Gebruiker
Lila_Lily202020
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een bestelling geplaatst bij Miinto en netjes betaald via iDeal. Het duurde eerst al twee weken voordat ik mijn bestelling heb gekregen. Helaas was mijn bestelling niet goed waardoor ik deze moest terug sturen. Er zat geen retourformulier bij mijn bestelling. Na herhaaldelijk contact met Miinto pas een retourformulier gekregen. Mijn bestelling moest naar Polen. Bevestiging gehad van winkel in Polen waar mijn bestelling blijkbaar vandaar kwam dat ze mijn retour in goede staat hadden ontvangen. Echter een maand later en veel contact met de klantenservice via chat en mail verder nog steeds geen geld retour. Het gaat om meer dan 200 euro.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Miinto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miinto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen