Klacht Miinto: Geen bestelling ontvangen, Miinto eist toch betaling

Klachtnummer
# 369266
Gebruiker
Alinda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Het Track & Trace systeem van DHL kent mijn ordernummer niet. Meerdere keren contact gezocht met Miinto. Zij beweren dat ik de bestelling wel ontvangen heb en eisen dat ik overga tot betaling.
Ik heb het pakket echter nooit ontvangen en heb Miinto verzocht de bestelling te annuleren omdat het pakket al maanden op zich laat wachten. Zij weigeren dit te doen.

De oplossing

Ik wil dat mijn order geannuleerd wordt zodat ik niet meer lastig gevallen wordt om de betaling middels Afterpay service alsnog te doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Miinto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miinto?