Klacht Miinto: Niks ontvangen geen reactie op mail

Klachtnummer
# 338165
Gebruiker
Ingrid Van deursen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 weken terug een bestelling gedaan. Heb na 1 week mail gestuutd geen reactie na 5 dagen kreeg ik een automatische mail terug dat het druk was en dat daarom een reactie langer kon duren na een week nog niks gehoord weer na een paar dagen dezelfde reactie ik daar weer op gesntwoorf toen kreeg ik een mail in het deens dat ik mijn geld binnen 3 dagen terug kreeg gestort zit nu al ruim een week te wachten nog gern geld terug en nu heb ik weer een mailtje gestuurd maar wederom geen teactie

De oplossing

Mijn geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Miinto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miinto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen