Opgelost door Mijn energie inzicht: Inloggen geblokkeerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 560597
Gebruiker
Gebruiker1529686635
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds meerdere dagen wordt mijn energie inzicht geblokkeerd vanwege: "Teveel foute inlogpogingen". Klopt niet! Zeker niet als het bij de eerste inlog al gebeurt! Een contactbericht versturen lukt ook niet
Het servicecontactadres geeft geen reactie.

Gewenste oplossing

Wat ik u vraag is eenvoudig:
Ik ben geen wanbetaler; Ik investeer in duurzaamheid en woon nu in een energielabel A woning!!
Er is geen enkele reden voor een blokkade.
Geboden oplossing
Omdat energie inzicht niet reageerde, maakte ik een nieuw account aan. Geen beste beurt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mijn energie inzicht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijn energie inzicht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen