Klacht Mijn-Gadgets.nl: maand na bestelling nog geen levering

Emte

Op 22 september beveiligingscamera's besteld bij mijn-gadgets.nl. Na diverse mails van mijn kant heb ik een maand na dato nog niets binnen maar ben wel ruim 92 euro armer.
Volgens [ naam verwijderd ] is mijn bestelling verzonden op 2 oktober en kan de levering 2 tot 10 dagen op zich laten wachten. Vanaf 16 oktober ben ik regelmatig aan het mailen over de status van mijn bestelling, echter nu blijft het stil. Ik heb het zelfs via twee e-mailadressen geprobeerd, te weten http://info@varliksaccessoires.nl/ en info@mijn-gadgets.nl, echter van beide adressen geen reactie. Bellen gaat ook niet want een telefoonnummer staat niet op zijn site. Ik heb enorm spijt van deze bestelling, en wil anderen aanraden om niet bij deze firma te bestellen.

Alsnog met grote spoed de order verzenden, lukt dit niet dan per omgaande het bedrag terug storten.

Wij vinden dat Mijn-Gadgets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mijn-Gadgets.nl?