Klacht Mijn-Gadgets.nl: na een maand te hebben gewacht geen producten geleverd ook geen geld terug van dit bedrijf

# 82042
demon

Op 25-09-2014 een bestelling gedaan dvb-t stick
betaald en een mail terug gekregen dat mijn product over 10 dagen aan zou komen, na 15 dagen geen artikel ontvangen mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil hebben duurt heel lang voor een reactie, na de reactie werd me aangeboden om het product nog maals bij de leverancier te bestellen, na weer 9 dagen te hebben gewacht was mijn geduld op en heb ik weer naar terug gaven van mijn geld gevraagd, deze keer kwam deze firma met ik kan geen geld terug geven, want ik moet nog eens een week wachten, en dan op vrijdag zou ik mijn geld direct terug gegeven worden, inmiddels heb ik weer gevraagd om mijn terug gaven van het geld en nu wordt nergens meer op gereageerd.
Dit bedrijf bedonderd de mensen gewoon war ze bij staan, ik vind dan ook dat niemand meer daar iets moet bestellen, en dat dit bedrijf opgeheven zou moeten worden, tevens als ik mijn geld niet terug krijg komt er een aangifte bij de politie voor oplichting.
Ben zeer boos

wil onmiddelijk mijn geld terug hebben en dat dit bedrijf nu eens aan banden wordt gelegd, gewoon weg ermee, zal ook vragen aan marktplaats hier wat aan te doen

Wij vinden dat Mijn-Gadgets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!