Klacht Mijn-Gadgets.nl: Pas op mijn-Gadgets.nl / Varliksaccessoires.nl zijn oplichters!!

Suzan

Op 22 oktober 2014 heb ik een bestelling gedaan via mijn-gadegts.nl, een site die via marktplaats werd aangegeven. Na mijn bestelling heb ik direct een bevestigingsmail ontvangen dat de gewenst artikel momenteel niet op voorraad is en dat de bestelling rechtstreeks vanuit hun buitenlandse leverancier verzonden zou worden. de bestelling zou 10 werkdagen duren. Inmiddels zijn de 10 werkdagen verstreken, maar nog steeds niets ontvangen. Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar info@varliksaccessoires.nl en info@mijn-gadgets.nl ,om aan te geven waar het bleef. Ik kreeg van het account info@varliksaccessoires.nl een automatische reactie met dat het 2 werkdagen zou duren voor ze mijn mail kunnen behandelen. Van de account info@mijn-gadgets.nl kreeg een foutmelding dat deze mail niet bestaat. De reacties die ik lees op deze forum bevestigen het gevoel dat dit niet goed zit! Ik vrees dat ik ernaar kan fluiten!

De gewenst bestelling/artikel versturen en of geld terug!

Wij vinden dat Mijn-Gadgets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!