Klacht Mijn-Gadgets.nl: Verkeerd product geleverd

Klachtnummer
# 180573
Gebruiker
Cor
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een fietshoesje voor mijn smartphone besteld. Op hun website stond dat deze op voorraad was, maar toch moest ik zo'n 2 a 3 weken wachten. Kan gebeuren....

Probleem is dat ze de verkeerde maat hebben geleverd. Ik heb dit in diverse mailtjes aangegeven, maar ze blijven volhouden dat ze de juiste hebben geleverd. Ze kennen trouwens ook niet de website van de fabrikant.

Ik wil een ieder adviseren geen zaken te doen met dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Omruilen. Maar eerste de juiste leveren en dan pas stuur ik de verkeerde terug. Ik vertrouw het bedrijf namelijk niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mijn-Gadgets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijn-Gadgets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen