Klacht Mijn-ModeArtikel.nl: onbereikbaarheid via bellen en mailen

Klachtnummer
# 460231
Gebruiker
Baptist
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb een artikel bij hen besteld en betaald van 50,77€ met een levertijd van7 tot 14 dagen,, na 20 dagen en geen contact kunnen krijgen via bellen en mailen , deze actie dan maar. . ik begrijp NIET dat een bedrijf niet het fatsoen heeft om even iets te laten weten ??

Gewenste oplossing

binnen 5 dagen leveren en duidelijkheid geven of het geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mijn-ModeArtikel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijn-ModeArtikel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen