Klacht Mijn product is uit de envelop gescheurd en heb alleen een envelop ontvangen: Mijn product is uit de envelop gescheurd en krijg alleen een envelop .

RaiderZ

Hallo ik had vorige week een spel overgekocht via marktplaats maar het duurde absurd lang dus ik ging van uit dat het internetoplichting was . MAAR dat blijkt dus totaal niet te zijn dus heb ik veel contact gehad met de koper en die zei dat ze het echt heeft verstuurd, uit vertrouwen ging ik nog even wachten.
Het gaat om FIFA 14 voor de PS4.
Eindelijk (23-07-14) heb ik de post(niet de spel) ontvangen (hoorde 15-07-14 al te ontvangen)

Maar ik kreeg alleen een envelop met een stom briefje dat mijn post niet compleet was of beschadigt... is dat alles ? dat kan toch niet ?

Dus waar het omgaat is dat ik een spel hoor te ontvangen maar die er uitgehaald is of opengescheurd is en dat ik nu een envelop heb van €40 waar mee ik niks kan

Ik wil mijn spel ontvangen of €40 vergoeding

Wij vinden dat Mijn product is uit de envelop gescheurd en heb alleen een envelop ontvangen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mijn product is uit de envelop gescheurd en heb alleen een envelop ontvangen?