Klacht Mijnaansluiting.nl: Enorme wachttijd voor aansluiting van vast naar bouwkast

Particulier

Het is echt tijd dat de nutsbedrijven meer aannemers contracteren voor het op tijd regelen van de voorzieningen. De aansluiting van vast naar bouw duurt bij ons nu al 12 weken! Er is geen actieve communicatie en geen oplossing. Wij moeten 3 maanden noodgedwongen elders verblijven (het vinden van tijdelijke huisvestiging is niet zo eenvoudig) omdat dit zo slecht geregeld is. Dit legt veel druk op het gezin, overbodig veel onkosten en huisdieren die al maanden in het pension opgenomen zijn.

Nog voor de bouwvak onze aansluiting regelen

Mijnaansluiting.nl
    Geachte heer/mevrouw Verschure,
    Ik begrijp uw frustratie maar Mijn Aansluiting kan u hierbij helaas niet helpen. Wij fungeren als tussenpersoon en hebben uw aanvraag doorgeleid naar de desbetreffende netbeheerders. Gezien uw woonplaats zal dat waarschijnlijk Enexis en/of Brabant Water betreffen. Het is bekend dat alle partijen in Nederland die betrokken zijn bij de aanleg van nieuwe aansluitingen problemen hebben deze te realiseren. Er is vooral een tekort aan personeel en soms ook aan materialen, zowel bij de netbeheerders als bij de aannemers. Op korte termijn is hier weinig verbetering te verwachten. Ik kan uw specifieke situatie niet beoordelen maar dat kan uw Netbeheerder wel. Enexis en/of Brabant Water kunnen u aangeven wanneer zij verwachten u te kunnen aansluiten, meestal door het inschakelen van een aannemer die in de betreffende regio alle aansluitingen verzorgd. Ik hoop dat u snel geholpen kunt worden, zoals er op dit moment helaas velen zijn die ook hierop wachten.
    Samen met de overheid werken de netbeheerders en aannemers aan oplossingen maar dat gaat niet in een paar weken,
    Met vriendelijke groeten, André Kivits
    Stichting Mijn Aansluiting

Ook een klacht indienen over Mijnaansluiting.nl?