Klacht Mijnaansluiting.nl: mijnaansluiting.nl is een onbereikbare site, ondoorzichtig doorgeefluik is voor aanvraag nutsvoorz.

SpaarnebuitenJ33

Mijnaansluiting.nl is bedoeld om alle nutspartijen op éénduidige wijze te informeren over aanleg nutsvoorzieningen. Los van het feit dat éénmaal ingevoerde (adres)gegevens niet meer gewijzigd kunnen worden, is er niemand bereikbaar. De aansturing naar de uitvoerende partijen is ondoorzichtig en als het dan bij de uitvoerende partij (voor ons de BAM) terecht komt, krijg je vervolgens niets voor elkaar. Wel dien je eerst de nota's van de nutspartijen te voldoen, maar wanneer ik dan met de uitvoerende partij contact probeer te leggen, is er vooral eenrichting communicatie (van mij naar de BAM) en wordt ik vervolgens nooit teruggebeld. Ik vind het geheel van mijnaansluiting.nl in combinatie met de nutspartijen en de uitvoerende partijen een hele slechte combinatie. Ik heb geen enkel vertrouwen dat dit portal een positieve bijdrage levert aan versnelling van aanleg nutsvoorzieningen.

Snelheid en transparantie in het proces en de nutspartijen een duidelijke opdracht meegeven. Het is in mijn geval niet alleen mijnaansluiting.nl, maar nog veel meer het geheel dat achter mijnaansluiting aan komt. BAM, Liander, PWN stemmen wekelijks van alles af, maar mijn aanvraag ligt al vanaf 06-02-2018 en ik heb nog geen aansluiting. Het is nu 16-04-2019

Wij vinden dat Mijnaansluiting.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mijnaansluiting.nl?