Klacht Mijnaansluiting.nl: Onbetrouwbaar

koosinternetloos

In juni 2019 heb ik een aanvraag gedaan van aansluitingen voor mijn nieuwe woning.

Dit zou ergens in November geleverd worden. Echter heb ik niets te horen gekregen en ben ik er achteraan gegaan. Wat mis bleek te gaan was dat de aannemer die mijn huis heeft verbouwd, ook een nieuw huis naast mij bouwt. Hierdoor is bij een medewerker onterecht het idee ontstaan dat er 2 aanvragen op 1 adres zijn gemaakt. Dit zou komen doordat het nieuwe huis nog geen huisnummer had en hierdoor blijkbaar op mijn adres is toegewezen. Er is echter wel daadwerkelijk sprake van 2 aanvragen. Doordat deze misvatting is de aanvraag op mijn huis gecanceld.

Vervolgens heb ik zelf een nieuwe aanvraag voor mijn adress gemaakt. Echter werd deze ook zonder reden verwijderd.

Nadat ik vele malen heb gebeld is mij toegezegd dat dit geregeld zou worden. Er is mij meerdere malen per telefoon beloofd dat ik terugkoppeling zou krijgen of per mail geïnformeerd zou worden.

Echter is dit geen enkele keer gelukt en weet ik tot op heden niet mijn status.

Ook betaal ik al vanaf november voor internet dat ik niet gebruik. Daarnaast woon ik in een huis zonder internet of telefoon. Dit terwijl de aanvraag netjes in juni is ingediend.

Internet aansluiting

Wij vinden dat Mijnaansluiting.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mijnaansluiting.nl?