Opgelost door Mijnaansluiting.nl: Website faalt en stuurt je in een kringetje; helpdesk breekt gesprek af

content Opgelost
G.J. Roebersen

Ik probeerde een account aan te maken op de website. Hiervoor moest ik een veilig wachtwoord aanmaken (12 tekens) dat ik meteen op de computer heb opgeslagen. E-mail-antwoord duurde lang; volgende dag met ontvangen mailbericht doorgelinkt naar website en getracht in te loggen. Tot mijn verbazing melding 'fout wachtwoord'. Toen maar knop 'wachtwoord vergeten' ingedrukt. Vervolgens mailbericht: "er is geprobeerd met uw e-mailadres een account aan te maken, maar er is al een account met uw e-mailadres. Als u dit zelf heeft geprobeerd, gebruik dan de wachtwoord vergeten optie bij het inloggen". Maar bij nogmaals proberen uiteraard hetzelfde antwoord.
Vanochtend de helpdesk gebeld. Kreeg medewerker aan de lijn; had mijn verhaal half verteld en gesprek werd verbroken. Nogmaals gebeld; na enige wachttijd weer iemand aan de lijn, maar binnen een minuut werd weer het gesprek verbroken. Werd wel direct teruggebeld voor geautomatiseerd tevredenheidsonderzoek...
Lijkt Kafka wel! Stekeligheid in optima forma!

Zorgen dat mijn account wordt hersteld zodat ik kan inloggen.
Helpdesk die gesprekken niet afbreekt.
Welgemeende excuses voor de overlast en ergernis.

G.J. Roebersen
    Nog steeds wordt de combinatie e-mailadres- eerstgekozen wachtwoord niet herkend. ik wil graag horen hoe ik wel kan inloggen.
    Mijnaansluiting.nl
    Ik heb uw vraag doorgezet naar functioneel beheer die u zal benaderen,
    Met vriendelijke groeten, André Kivits

G.J. Roebersen
Functioneel beheer (dhr. Huisman) heeft mij opgebeld, en in een aantal stappen mijn account hersteld. Hierna kon ik inloggen met een 'nieuw' wachtwoord (feitelijk het oude, dat eerder niet werd geaccepteerd).

Ook een klacht indienen over Mijnaansluiting.nl?