Klacht Mijnaansluiting.nl: ziggo heeft mijn aanvraag voor het verhuizen van de aansluiting eenzijdig beeindigd, zonder dit te c

Klachtnummer
# 457831
Gebruiker
Beumer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ziggo verhuisd mijn aansluiting niet

De oplossing

alsnog de aanvraag weer heropenen en doen wat ze gevraagd is. Ze willen dat ik een nieuwe aanvraag indien en dat vertik ik.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mijnaansluiting.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijnaansluiting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen