Opgelost door Mijnalbum.nl: golaccount

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62750
Gebruiker
Jeanetderks
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik zie tot mijn verbazing dat er op 2 juni jl. een bedrag van 39,84 van mijn bankrekening is afgeschreven, omdat ik goldaccount zou hebben. Ik weet nergens van. In het verleden heb ik wel eens foto's op mijnalbum gezet. Maar doe er al tijden niets meer mee en ik heb zeker geen GOLDACCOUNT aangevraagd ! Na zoeken op mijn bankrekening blijkt er op 13 mei 2013 ook zo'n bedrag is afgeschreven , dat is mij geheel ontgaan. Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Mijnalbum.nl
    Datum
    Beste mevrouw Derks,Als u een e-mail stuurt met de gegevens van de afgeschreven incasso naar helpdesk@mijnalbum.nl, dan lossen wij het direct voor u op!
  2. Auteur
    Jeanetderks
    Datum
    Het geld is teruggestort !

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijnalbum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen