Klacht Mijnalbum.nl: Het bedrijf mijn album.nl wil geld van afschrijven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99627
Gebruiker
Ria
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Het bedrijf mijn album wil geld van mijn rekening afschrijven maar ik heb geen account en wil dit ook niet.
Hoe moet ik nu handelen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Mijnalbum.nl
    Datum
    Beste mevrouw,Kunt u ons de gegevens van de (ingeplande) afschrijving sturen via helpdesk@mijnalbum.nl? Dan lossen wij dit graag voor u op!Met vriendelijke groet,Marrit van den Berg
    MijnAlbum.nl
  2. Auteur
    Ria
    Datum
    Ik wil de gegevens best wel sturen maar via de helpdesk zijn ze niet bereikbaar.
  3. Auteur
    Mijnalbum.nl
    Datum
    Beste mevrouw,Ons e-mailadres helpdesk@mijnalbum.nl is altijd bereikbaar. Ons gratis telefoonnummer 0800-4553222 is op werkdagen bereikbaar tijdens kantooruren.Met vriendelijke groet,Marrit van den Berg
    MijnAlbum.nl
  4. Auteur
    Ria
    Datum
    Het bedrijf Mijn album.bv heeft een mail naar mij gestuurd om weer om geld te vragen. Ik heb deze beantwoord dat ik geen account bij hun heb en ook niet wil. En dat de klacht bij deze heb afgehandeld.Verder wacht ik nog op antwoord.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijnalbum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen