Opgelost door Mijnalbum.nl: onterecht geld afgeboekt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154601
Gebruiker
Mazza
Datum
2 reacties

Details

Klacht

op 08-02-2016 is er een bedrag van 39,84 afgeboekt. Het is mij onbekend dat ik zaken zou hebben gedaan met dit bedrijf. hier onder de details:

Tegenrekening/IBAN NL77 RABO 0105 4352 44

Ten name van MIJNALBUM B.V.

Omschrijving MyAlbum Plus 100GB / 00-0004145

Rentedatum 08-02-2016

Verwerkingsdatum 08-02-2016

IncassantID NL59ZZZ011051440000

Kenmerk machtiging GOLD0000076358RF5048

Transactiereferentie PA-0004327

Gewenste oplossing

Ik heb sowieso alles al geblokkeerd en het bedrag laten terugboeken. Compensatie van tijd/energie/schrikken dat zoiets gewoon kan, zou gewenst zijn. ben benieuwd!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Mijnalbum.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Er staat sinds 2011 een abonnement geregistreerd. Als je contact met ons opneemt op helpdesk@mijnalbum.nl kunnen we je meer informatie verstrekken en lossen we het direct voor je op.

    Met vriendelijke groet,

    Marrit van den Berg
    Helpdesk
  2. Auteur
    Mazza
    Datum
    er is snel gereageerd en ook informatie verstrekt, nadat de klacht hier is neergelegd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijnalbum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen