Klacht Mijnalbum.nl: Onterecht geld afgeschreven door mijnalbum.nl/myalbum.com

Klachtnummer
# 193564
Gebruiker
Marjo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Namens mijn moeder schrijf ik een klacht over mijnalbum.nl/myalbum.com.
Dit bedrijf heeft onterecht geld afgeschreven van mijn moeders rekening.
Mijn moeder vroeg mij mee te kijken naar het afgeschreven bedrag op haar rekening en vroeg mij of ik wist waarvoor dat was. Mijn moeder en ik kennen kennen beide dit bedrijf niet. Ook in haar e-mail is niets te vinden over een abonnement bij mijnalbum.nl/myalbum.com.

In de rekeninggeschiedenis zien we dat mijnalbum.nl (NL77RABO0105435244) al jaren het bedrag €39.84 afschrijft en zelfs na een terugboeking van de incasso alsnog het bedrag blijft afschrijven.
Het gaat om de volgende data met bedragen:
25-10-2016: €39.84 --> gestorneerd op 03-11-2016 €39.84
23-10-2015: €39.84
04-11-2014: €39.84-> gestorneerd op 10-11-2014. Op 02-12-2014 wordt hetzelfde bedrag weer afgeschreven.
26-09-2013: €39,84
Totaal te goed: 3 x 39.84 = €119.52

Ze wil per direct dit frauduleus afgesloten abonnement stopzetten!




Gewenste oplossing

Geld terug
stopzetten van het contract

1 reactie

  1. Auteur
    Mijnalbum.nl
    Datum
    Hallo Marjo,

    Helaas hebben wij pas vandaag de melding van je klacht ontvangen. Onze excuses voor de late reactie. Op naam van K. Ploegmakers stond een abonnement geregistreerd. Omdat je de incasso hebt laten terugboeken, is het abonnement inmiddels ongedaan gemaakt. Voor meer informatie wil ik je verzoeken contact op te nemen met ons via het e-mailadres; support@myalbum.com.

    Wij horen graag van je!

    Met vriendelijke groet,

    Marrit van den Berg
    Helpdesk

Ook een klacht indienen over Mijnalbum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen