Klacht Mijnalbum.nl: Onterecht geld van mijn rekening gehaald

Klachtnummer
# 165706
Gebruiker
Benjamin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een jaar geleden, 25-4-2015, heb ik eenmalig extra opslagruimte gekocht op mijnalbum.nl, voor 9,84.
Nu een jaar later, is er op 26-4-2016, een bedrag van 39,84 van mijn rekening gehaald. Ik weet van niks, ook in het bevestigingsbericht van de website van de bestelde extra ruimte, een jaar geleden, staat niets over een goldaccount of overige prijzen na een jaar. Dat had ik ook nooit gewild. Ondoorzichtige manier van werken. Niet fijn.
Ik heb het geld gestorneerd.

Gewenste oplossing

Ik wil geen contract meer met dit bedrijf.

1 reactie

  1. Auteur
    Mijnalbum.nl
    Datum
    Hallo Benjamin,

    Wat vervelend om te horen dat je je niet bewust bent geweest dat je een Gold Account abonnement besteld hebt. Als je contact met ons opneemt via helpdesk@mijnalbum.nl en het 00-kenmerk en het PA-kenmerk in je e-mail meestuurt, lossen we het direct voor je op!

    Met vriendelijke groet,

    Marrit van den Berg
    Helpdesk

Ook een klacht indienen over Mijnalbum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen