Opgelost door MijnAutoOnderdelen.nl: appart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 467794
Gebruiker
Gebruiker1542911216
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 26 juni heb ik 2 flessen versnellingsbakolie besteld.
op 29 juni kon ik mijn pakket ophalen bij een post nl punt maar dat heb ik niet gedaan.
op 10 julli krijg ik een mail dat hij terug is bij mijnautoonderdelen.nl en dat hij wordt teruggestuurd naar mij.
maar ik hoef het pakketje niet meer te hebben dit heb ik telefonisch en via de mail aan aangegeven.
op 18 juli kreeg ik een betalingsherinnering.
ik heb contact opgenomen met mijn mijnautoonderdelen.nl die zeggen tegen mij dat ik het pakket retour moet sturen alleen een pakket die ik niet heb opgehaald bij een post nl punt kan ik ook niet terugsturen.
ik heb weer via de mail contact gezocht maar ze blijven aangeven dat ik hem retour moet sturen maar dat is niet mogelijk omdat ik het pakket niet heb.
ze willen ook niet tot een oplossing komen.

De oplossing

dat ik het factuur niet meer hoef te betallen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MijnAutoOnderdelen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1542911216
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MijnAutoOnderdelen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen