Klacht MijnAutoOnderdelen.nl: Levering is niet as afgesproken

Klachtnummer
# 460484
Gebruiker
TweedeAalbes#508
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bezorging tijd verlengen en niet op tijd bestelde materiaal sturen.

De oplossing

Ik heb besteld op 30-06, de levering moet plaats vinden op 3-Juli.
Op 2 Juli sturen ze an email om 16:57 (3minuten voordat ze gaan sluiten) dat mijn bestelling gaat geleverd op 7 Juli. Dat is ongelofelijk en bezorging is niet gratis dus ze kunnen DHL gebruiken maar geen meer zaken met hun. Bezorging kost € 6.99, dus veel opties. Op hun website waren al artikelen beschrijven met (Vandaag besteld, morgen thuis::::::)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MijnAutoOnderdelen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MijnAutoOnderdelen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen