Klacht MijnAutoOnderdelen.nl: Misleidende advertenties

Ems

Ik was op zoek naar een nieuwe raammechanisme ivm defect aan huidige. Door flink wat te googlen kwam ik terecht op mijnautoonderdelen.nl Hier zag een set voor de prijs van € 36.39, wat normaal gesproken € 111 kost. Een koopje dacht ik. Ik kreeg een bevestiginsmail van de order en prijs opgave, nog niks aan de hand dus.

Echter op de dag van bezorgen werd ik gesommeerd om een extra bedrag van € 80 extra bij te betalen zonder enige verklaring. Tijdens het telefonisch onderhoud kon de medewerker geen duidelijkheid verschaffen. Het enige wat de medewerker had te melden was '' het is een normale procedure, u heeft een orgineel product gekocht''. Ik heb de koop onmiddelijk geannuleerd en zou mijn geld binnen zes weken op rekening gecrediteerd krijgen. Ik ben hierdoor zeer teleurgesteld in dit malafide bedrijf, die je zomaar zonder verklaring geld wil aftroggelen. Schandalig !! Ik wil iedereen waarschuwen voor dit bedrijf, het lijkt mooier dan het werkelijk is, KOOP HIER AUB NOOIT

Degelijke compensatie ( had hier op gerekend, nu zal ik echter weer verder moeten zoeken met een niet werkende autoraam. Een welgemeend exuus en de gang van zaken rondom het bedrijf bespreken.

Wij vinden dat MijnAutoOnderdelen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MijnAutoOnderdelen.nl?