Klacht MijnAutoOnderdelen.nl: Verkeerd product geleverd, maar dat is probleem van de klant.

# 195743
Rody

Ik heb bij dit bedrijf een accu besteld gezien hier een auto stil is komen te staan door een kapotte accu. Via de kentekencheck kwam hij met een accu. Ik heb deze nog even gecontroleerd op het aantal Ah en A. en dit klopte. Vervolgens kreeg ik een dag later de accu binnen (in een gigagrote slappe doos). Het bleek echter de verkeerde accu. Wel met juiste nummer, maar de specificaties kwamen totaal niet overeen.
Ik ben direct gaan bellen (naar het 0900nummer) en daar kreeg ik iemand aan de lijn die botweg zei 'je moet mail sturen, ik kan er ook niks aan veranderen'.
Dus ik stuur een mail met verzoek om per direct een juiste accu te sturen want de auto blijft stil staan anders. De eerste reactie die ik krijg is een ideal-link om even 9 euro te betalen voor een juiste accu. Degene die namelijk wel volgens hun moet passen is duurder...
En tevens een retourmail met een adres in Rotterdam waar ik het verkeerde onderdeel heen mag sturen (oh ja, op eigen kosten). Dit is recht gezet.

Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd. Ik kreeg namelijk pas een nieuwe accu als de verkeerde in hun bezit was. Dit zou dus nog dagen gaan duren.
Wat wil ik voor oplossing? Kom met iets! Zorg in ieder geval dat mijn betaalde geld zsm teruggestort is. En als jullie echt om klanten geven, doe er dan een compensatie bij voor de ongemakken en kosten (0900 nummer, tijd etc). Als klant zijn jullie mij al kwijt... Jullie hadden jullie fout DIRECT op moeten pakken en juiste accu kostenloos zenden. Dan had je mij niet gehoord...

Wij vinden dat MijnAutoOnderdelen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MijnAutoOnderdelen.nl?