Opgelost door MijnDecembergeschenk.nl: Leveren goedkope restpartij spullen als luxe kerstpakket: oplichting!

KDam

Via mijn werkgever een kerstpakket aangeboden gekregen via MijnDecemberGeschenk.nl. Gekozen voor het traditionele kerstpakket. Maar in plaats van een kerstpakket kreeg ik een goedkope en bovendien kapotte bedbodembox met daarin een hoeveelheid merk X spullen uit het buitenland zoals deze geregeld bij budget supermarkten te vinden zijn. Denk aan een blikje merk X energydrank, een potje normale pastasaus. Terwijl er vanuit de werkgever best een redelijk budget voor het pakket is uitgegeven! Direct een klacht ingediend! Maar weken en vele klachten verder geen enkele respons vanuit MijnDecemberGeschenk. Het geld is binnen en ze zijn niet meer bereikbaar.

Wat mij betreft pure oplichting!

Een nieuw, fatsoenlijk kerstpakket!

Wij vinden dat MijnDecembergeschenk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

KDam
    We zijn overeengekomen dat wij een heel ander beeld hebben van wat een kerstpakket is. Maar wegens de overlast is mij een goedmaker geboden.
    Prima.

KDam

Ook een klacht indienen over MijnDecembergeschenk.nl?