Klacht Mijndierenpenning.nl: hondenpenning besteld en betaald, nooit ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178067
Gebruiker
Adbruijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 2 juli 2016 hondenpenning besteld en betaald. Op de site wordt zending zelfde dag beloofd. Na 4 dagen, kwam er een mail, dat de penning voor de beste kwaliteit uit Amerika moest komen en na 5 tot 7 werkdagen zou arriveren. Inmiddels is het alweer 14 dagen verder en heb ik niets ontvangen.

Mijn hond heeft die penning allang nodig. Onacceptabel dit.

Gewenste oplossing

Binnen een week de hondenpenning alsnog ontvangen en anders geld terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mijndierenpenning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Adbruijn
    Datum
    Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen. Ik ben ontevreden over de vele verwarrende mails in slecht Nederlands en/of Engels. Dit is een bedrijf dat niet in Nederland zit en niet snel levert, terwijl ze beloven binnen 24 uur te verzenden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijndierenpenning.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen