Klacht Mijndomein.nl: Doorvoeren onverwachte en onverwacht hoge prijsstijging

Paul

Mijndomein.nl wilde altijd goedkoop blijven doordat zij geen geld uitgaven aan reclame en lease-auto's en ander uiterlijk vertoon. Dit sprak mij aan en ben al jaren een tevreden klant met 5 zogenaamde "webhostingspakketten".
Onlangs werd ik verrast door een Mijndomein,nl TV reclamespot en recent nogmaals door 4 nota's die geen 29 euro maar 39 euro automatisch incasseerden; ruim 34 % hoger voor hetzelfde product.
Nadat ik Mijndomein.nl gewezen had op deze vergissing, werd ik verwezen naar een emailnieuwsbrief. Deze heb ik teruggevonden en via een link in het 4e artikel daarin kon ik o.a. lezen dat het "webhosting pakket" 39 euro gaat kosten.
Mijn klachten; de prijsstijging:
- lijkt gevolg van 180 graden gedraaide bedrijfspolicy die niet is aangekondigd (met optie tot opzeggen).
- is dermate groot dat persoonlijke informatie hierover op zijn plaats is (incl. optie tot opzegging of persoonlijk advies over het omzetten naar een goedkoper product).

Graag wil ik dat Mijndomein de oude bedrijfspolicy blijft hanteren en geen geld uitgeeft aan uiterlijk vertoon. Wanneer een prijsstijging dan nog nodig is, wil ik dat ik persoonlijk geïnformeerd wordt over de gevolgen van deze prijsstijging voor mij en de opties die ik heb (opzegging of omzetting naar een eenvoudiger en goedkoper product).

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?