Klacht Mijndomein.nl: Geen bericht ontvangen dat domeinen binnenkort verlengd zouden worden, hierdoor onnodige kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345898
Gebruiker
LageVlieg#190
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is mij niet medegedeeld dat mijn domeinen bij mijndomein binnenkort verlengd zouden worden, in dat geval had ik ze namelijk zeker opgezegd, want uiteindelijk heb ik ze nooit gebruikt. Nu ontvang ik opeens een email met een factuur dat de kosten voor alle verlengde domeinnamen binnenkort zal worden geïncasseerd. Heb natuurlijk geprobeerd de klantenservice te bereiken om het probleem aan mijndomein voor te kunnen leggen, maar ze zijn niet telefonisch bereikbaar, ook geen chatfunctie op de website. Vervolgens heb ik al mijn domeinnamen opgezegd, maar dat is door de opzegtermijn van 1 maand niet meer op tijd. Na opzegging van al mijn domeinnamen krijg ik het bericht dat ze mij voorafgaand aan de definitieve opzegdatum (januari 2020) nog een herinnering zullen sturen zodat ik de kans heb om ze alsnog te verlengen.. Beetje scheef dit, wel een herinnering sturen als je er wat aan kan verdienen, maar klanten even herinneren dat een domeinnaam binnenkort verlengd gaat worden wat voor onnodige en onverwachte kosten kan gaan zorgen doen ze dan weer niet.

Gewenste oplossing

Een coulance regeling waarbij de opgestelde factuur geheel of tenminste deels wordt kwijtgescholden.
Geboden oplossing
Mijndomein heeft geen oplossing geboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen