Klacht Mijndomein.nl: Mijn Domein: Abonnementskosten omhoog zonder waarschuwing en Statistieken pagina.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 310448
Gebruiker
E. Carl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben klant van mijndomein.nl vanaf 2010. Mijn ervaring met hun was goed tot dit jaar. Sinds maart 2018 heb ik problemen gehad met 1) wachtwoorden, 2) Statistiek pagina (onderdeel van Webhosting), EN 3) het jaarlijks abonnement was vorige week geïnd: €69 ipv €39 wat ik altijd betaalde de afgelopen 7 jaar. Op het moment krijg ik geen enkel e-mail antwoorden over de problemen van hen. Zelfs, ze hebben mijn "klacht-ticket" gesloten. In het algemeen had ik geen problemen met deze bedrijf--maar sinds de verandering in toegang tot Statistieken (niet meer via de website), heb ik steeds kleine probleemtjes gehad die ze vrij snel oplosten. Maar nu hoor ik niets meer.

De oplossing

1) Ik wil graag de gegevens van het Statistiek-pagina van heel juni (en liefst voor de vorige maanden van 2018) terug hebben. Deze gegevens zijn verdwenen na de upgrade van de website deze maand.
2) Ik wil €30 terug. Ik betaalde €39 ieder jaar en heb NOOIT een vermelding gehad dat de bedrag omhoog zou gaan. Opeens werd €69 van mijn rekening afgehaald. Als het omhoog gegaan is, is er geen duidelijke melding van gemaakt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Carl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijndomein.nl gaat me €39 terugstorten. Ook kon ik korte tijd "Statistieken" weer lezen. Ze konden de oude gegevens niet terughalen van "Statistieken". Maar nu zijn de pagina "Statistieken" en andere onderdelen weer onbereikbaar. Dit is al maanden aan de gang. Net had ik een aardige e-mail waarin excuses werden gemaakt en alles WAS opgelost, maar nu is het weer mis. Geen slechte bedrijf maar vele technische problemen die terugkeren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen